joi, 28 octombrie 2010

Rihanna crede ca Russell Brand este un idiot


Rihanna nu a fost deloc impresionata de Russel Brand in momentul in care au facut pentru prima oara cunostinta.

Artista l-a etichetat ca fiind un 'idiot' care o face 'sa vomite'.

Rihanna a fost intervievata de comedianul britanic pentru o emisiune TV inainte ca acesta sa-si inceapa povestea de dragoste cu Katy Perry.

Intrebata despre impresia ei privind proaspatul sot al lui Katy, Rihanna a marturisit ca initial a avut o parere foarte proasta despre acesta si nu l-a considerat absolut deloc amuzant.

L-am cunoscut in cadrul unui interviu televizat.Ma simteam rau si a iesit cel mai prost interviu pe care l-am acordat vreodata.Vomam intr-o galeata iar medicul meu mi-a facut o injectie in dos, a povestit Rihanna.

Nu mi s-a parut nimic amuzant.L-am considerat cel mai stupid interviu din viata mea.Ma intrebam de ce vorbesc cu acest idiot(Russel Brand), care ma facea sa vomit si mai mult.Ulterior, am mai facut un interviu cu el pentru MTV si era intr-adevar un om cu simtul umorului, probabil am fost eu nesuferita prima oara si am realizat acest lucru abia dupa cateva luni.

Un comentariu: